dimanche 7 octobre 2012

Croquis no 229 / Sketch #229 (Creative Scrappers)

Voici le croquis de la semaine sur le blog Creative Scrappers et mon interprétation. Comme vous pouvez le constater, je l'ai fait pivoter de 90 degrés vers la gauche, j'ai remplacé les étoiles par des Dew Drops, et j'ai évidemment ajouté des fleurs! :)

Here's this week's sketch on the Creative Scrappers blog and my take at it. As you can see, I flipped it 90 degrees left, replaced the stars by Dew Drops and, of course, added some flowers! :)





7 commentaires:

Tracey a dit…

Love your take on the sketch! Great dimension on this layout! Gorgeous!

Patricia a dit…

magnifique!

Marilyn a dit…

I Loooove your page Jose-Marie! Simple and Beautiful!!!! :)

Unknown a dit…

Awesome page...loving all the white space, the misting, and the bold pink color..so gorgeous!

Anonyme a dit…

J'aime beaucoup le sketch et ta page encore plus. Belle idée de l'avoir pivoté ;)
Bises.

Di Garling a dit…

Beautiful. Cheers Di xo

Véro a dit…

Elle est tellement belle cette page!