lundi 31 décembre 2012

Revue de 2012 / Review of 2012

En ce dernier jour de 2012, je vous laisse sur une revue de l'année 2012 en scrap : mes pages préférées, mes produits coup de coeur et des projets qui ont attiré mon attention sur le Web!

On this last day of 2012, here's a review of the last scrapbooking year : my favorite layouts, my favorite products and some projects that caught my eye on the Web! :)

Mon top 5 / My Top 5



Produits coup de coeur / Favorite products

Peinture Silks / Silks paints:


Collection Almanach de Prima / Almanach collection by Prima:



Étampes Kesi'Art / Kesi'Art stamps:



 Boutons de bois de Prima / Prima wood buttons:


 Dew Drops:





Washi tapes de Tim Holtz / Tim Holtz washi tapes:



Fil Gutterman / Gutterman thread:


Glimmer Mist, Coffee Shop & Turquoise:



Quelques projets qui ont attiré mon attention / A few projects that caught my eye (Pinterest)













3 commentaires:

Tone K. a dit…

wow...you LO`s is stunning :)
Absolutely fantastic.
Thank you so much for all the inspiration you have given me this year :)

Wish you a Happy Creative New Year ! :)

nathwest a dit…

bravo encore pour ses si belels pages.

Anonyme a dit…

j'adore tes 2 pages inspirations finnabair, toute tes créations sont superbe
bonne année 2013 :)